۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۲۲

اخبار بحرین/

استبداد آل خلیفه مانع موفقیت گفتگو/ محدودیتها علیه زندانیان سیاسی افزایش یافت

استبداد آل خلیفه مانع موفقیت گفتگو/ محدودیتها علیه زندانیان سیاسی افزایش یافت

در حالی که منابع وابسته به مخالفان از افزایش محدودیتها علیه زندانیان سیاسی خبر می دهند، یکی از اعضای جمعیت الوفاق استبداد رژیم را عامل ادامه بحران در کشور بحرین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، مجید میلاد عضو جمعیت الوفاق گفت: علت اختلاف میان مردم و رژیم بحرین، استبداد رژیم و انحصار قدرت، پول و ثروت در دست آن است.

وی افزود: بحرین به گفتگوهای جدی نیاز دارد و باید منافع مردم و کشور بر منافع شخصی ترجیح داده شود.طرف گفتگوکننده(رژیم) نباید نظر خود را بر طرف دیگر تحمیل کند.

میلاد بیان کرد: اختلاف در بحرین میان طرفداران دموکراسی و طرفداران دیکتاتوری است.

این در حالی است که پایگاه الوفاق با اشاره به محدودیتهای اعمال شده علیه زندانیان آورده است: دستگاههای امنیتی در بحرین بر اقدامات خود علیه زندانیان سیاسی افزوده اند و اقدامات غیرانسانی علیه آنها مرتکب می شوند.

در جدیدترین اقدامات علیه زندانیان سیاسی، مسئولان امنیتی زندان مانع ملاقات آنها با خویشاوندانشان می شوند و بهانه مسئولان امنیتی، نپوشیدن لباس زندان از سوی زندانیان است.

در حالی که زندانیان پوشیدن لباس جنایتکاران را اهانتی علیه خود می دانند، اما مسئولان امنیتی سعی دارند به زور آن را تحمیل کنند.

از سوی دیگر الوفاق از اقدام نیروهای رژیم در محروم کردن زندانیان از خدمات درمانی در داخل زندان و فرستادن برخی از آنها به سلولهای انفرادی، محروم کردن آن از خرید و نیازهای اساسی خبر دادند.

زندانیان همچنین از شکنجه و انواع توهینها علیه خود خبر دادند.

کد خبر 2027580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha